Jump to content

Andrei Brandes

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Andrei Brandes

  1. אני מוכר פונטו 2011 ב40K. עד לפני כמה חודשים שמקום העבודה שלי לא כלל זחילה של 60 דקות באיילון, הפונטו היתה נהדרת. בפקקים הגיר הרובוטי מרגיש כאילו חזרתי לגיל 17 ואני מתחיל ללמוד לנהוג על גיר ידני האוטו לא נכבה אבל הקפיצות הם ממש בלתי נסבלות וגם באות בהפתעה! בנייתם אני מפעיל מצב ECO שמעדיף הילוך גבוה יותר וזה קצת עוזר.
×
×
  • תוכן חדש...