Jump to content

ליאור סלמן

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של ליאור סלמן

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הקילומטרים האפסיים קצת מושך אבל אחרי התוצאות של הבדיקה רוב הסיכויים שאני אוותר. רציתי לשמוע דעות להסיר ספק
  2. מדובר ביודנאי I30 2009 לגבי הרכב אין לי התלבטות..הבעיה שתוצאות הבדיקה מדליקות לי נורה כמה וכמה תיקוני פח וצבע, כיוון פרונט, לגיטימי לשנתון מבחינת מנוע ושאר מערכות יש כמה דברים מדאיגים סימנים לשריפת שמן, סימני פיח ולכלוך בראש מנוע, דליפות לחץ לא זהות בצילינדרים (בבוכנה אחת, יכול להיות שזה רק פלאג אבל עדיין מדאיג) קורוזיה בחיבורי מערכת קירור וחלודה במערכת פליטה מבחינת שילדה, יש פגיעה קלה בקצה קורת אורך אחורית. ראיתי את הפגיעה וממש לא משמעותי קשה אפילו להבחין. הבנתי שזה ירידת ערך קלה בלבד ולא פוגע מבחינת בטיחות ביכלל. חסר דעה של אנשים שמבינים קצת יותר. דרך אגב הרכב עבר 66 אלף קילומטר בלבד.
×
×
  • תוכן חדש...