מדובר ביודנאי I30 2009
לגבי הרכב אין לי התלבטות..הבעיה שתוצאות הבדיקה מדליקות לי נורה
כמה וכמה תיקוני פח וצבע, כיוון פרונט, לגיטימי לשנתון
מבחינת מנוע ושאר מערכות יש כמה דברים מדאיגים
סימנים לשריפת שמן, סימני פיח ולכלוך בראש מנוע, דליפות לחץ לא זהות בצילינדרים (בבוכנה אחת, יכול להיות שזה רק פלאג אבל עדיין מדאיג)
קורוזיה בחיבורי מערכת קירור וחלודה במערכת פליטה
מבחינת שילדה, יש פגיעה קלה בקצה קורת אורך אחורית. ראיתי את הפגיעה וממש לא משמעותי קשה אפילו להבחין. הבנתי שזה ירידת ערך קלה בלבד ולא פוגע מבחינת בטיחות ביכלל.
חסר דעה של אנשים שמבינים קצת יותר.
דרך אגב הרכב עבר 66 אלף קילומטר בלבד.