Jump to content

הילה174

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של הילה174

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, יש לי פורד פוקוס 2010. בבוקר כשהתנעתי את האוטו, ראיתי שאני לא מצליחה להעביר את הידית מ P ל D ושהיא תקועה. לאחר מספר נסיונות, ראיתי שמכסה הידית יצאה מהמקום, יש איזשהו בורג ליד הידית (שכנראה נפל מהידית). אחרי שראיתי שהמכסה יצא מהמקום, הוצאתי אותו בנסיון לראות אם אפשר להרכיב אותו בחזרה ואז יצאו איזשהו מוט וקפיץ מהידית. מישהו כאן אולי יודע מה הבעיה ויכול להעריך מה תהיה עלות התיקון? מכיון שאין לי ידע אמיתי במכוניות, אני חוששת שבמוסך יבקשו ממני סכומים מופרכים ויגידו שהבעיה חמורה ממה שהיא. בנוסף, האם כדאי ללכת למוסך רגיל או למוסך מורשה פורד? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...