שלום
ברשותי סקודה פאביה ספייס 2015,
עשיתי ריפודים מעור, והיה צריך להוריד את המושבים ולנתק את הכבל של כרית האוויר מתחת למושב.
כאשר החזרתי את המושבים וחיברתי את הכבלים, נדלקה לי נורה בלוח השעונים שמזהירה על משהו בכרית אויר.
יקחו לי כסף כדי לכבות את המנורה במוסך המורשה?(בכל זאת רכב בן פחות מחודש) כי אני יודע שבמוסכים לוקחים על זה כסף.
ועוד משהו, יש לי מכשיר שמתחבר למחשב שהזמנתי פעם מהאיביי בהמלצה של חבר שעובד עם זה במוסך, וכיביתי איתו כמה מנורות בסובארו אימפרזה ניו אייג 2007,שהייתה לי ולא הייתה כל בעיה.
האם גם בסקודה זה אפשרי ולא יכול לגרום לנזק כלשהו או לבטל משהו באחריות?
תודה מראש,