Jump to content

יוני1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יוני1

  1. שלשום החלפתי בלמים קדמיים בהונדה אקורד 2008 (03-08) הותקנו דסקיות של חברה EUROMASTER תוצרת סין ורפידות של חברה NHC תוצרת טאיוואן (תמונות מצורפות). יש לציין שביקשתי מוצרים באיכות טובה ולטענת בעל המוסך הותקנו מוצרים באיכות גבוה, אשר יספיקו ל-50,000 ק"מ והמחיר בהתאם. האם מישהו מכיר את החברות/מוצרים? מה איכותם ומה אמור להיות מחירם? בתודה מראש, יוני
×
×
  • תוכן חדש...