מודה לכולם על התשובות , ממה שהבנתי ממכם גם תיקון כל הבעיות באוטו לא נכנס לשיקול באופן חיובי ?
זה פעם שניה שאני רוצה לקנות במגרש זה בפעם קודמת לפני 3 שנים קניתי אקסנט 2007 עם 193 קמ ולא עשה שום בעיה עד שמישהו נכנס בי .
המגרש שבו אני רוצה לקנות אמר שיתקן את כל הליקויים החשש עם זה באמת בר תיקון וכמה השפעה יש לזה מבחינת בטיחות.
האוטו עבר תאונה ולפי מה שנראה לא נפגע השלדה.
החשש גם לגיר ונזילת שמן במנוע.
אודה לעזרתכם הדחופה
האוטו יד 2 מליסינג עבר 177 אלף קמש.
אחרי תאונה עם יונדאי אקסנט ששירתה אותי נאמנה .
אני כבר בדרך להיות משפחה עם ילד ורוצה אוטו אמין ביטחותי וכמובן שעלות החזקה תהיה סבירה.
המרחק שאני עושה ביום זה רק נסיעה בתוך העיר לרוב מהבית לרכת 10-15 קילומטר ביום.
חשבתי או טיוטה קורולה או הונדה סיויק או מאזדה 3 .
מה מומלץ בכללי לאוטו משפחתי אמין ועלות החזקה לא יקרה אותו שלא ילך איתו למוסך כל שני וחמישי ?
כנראה בגלל התקציב השנתון ינוע מ 06-08
כמה בערך קילומיטרז אמור להיות באוטו לשנתון זה ויהיה קילומיטרג סביר ?
מודה מראש חברים.