אהלן חברים. חדש כאן ובכלל.. אני מחפש רכב שישמש רכב ראשי
(כ1000K + בחודש מהבית לעבודה ובנוסף לנסיעות משפחתיות) אנחנו זוג + עולל אז רצוי שיהיה
תא מטען מרווח לעגלה ומזוודה..
התקציב הוא סביב 50K ורצוי שיהיה לפחות משנתון 2009 ומעלה
שאלות כלליות שמטרידות אותי
1.האם כדאי לחפש בסוכנויות (אויס,באדג'ט וכו')?
2.להתפשר על ק"מ ביחס למחיר כדי לעלות בשנתון?
3.יש סיכוי למצוא משהו אמין וחסכוני במכלול הזה?
תודה מראש!