Jump to content

אסף מויאל

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אסף מויאל

  1. אלוף אחי.. כן לcba יש כמה דגמים אבל זה אותו דבר. אתה בטוח שמה שסימנת זה החיישן? אין מה להתבלבל זה החיישן היחיד שיושב על הטורבו?
  2. אם היה לי צילום של החיישן הייתי מסתדר חח בגלל זה צריך את העזרה שלכם שתגידו לי איזה חיישן יושב על הטורבו
  3. היי הלך לי החיישן שיושב על הטורבו באוטו.. פסאט דיזל שנת 2010. האוטו היה אצל המכונאי והוא תיקן את הבעיה אך לדעתי דורש סכום גבוה מדיי..1700 שקל. הוא אומר שזה בעיה להשיג חיישן כזה. מישהו יודע על איזה חיישן מדובר בדיוק זה חיישן שיושב ממש על הטורבו. אם מישהו מכיג ויכול להביא לי מקט זה יעזור. הדגם מנוע זה cba
×
×
  • תוכן חדש...