היי הלך לי החיישן שיושב על הטורבו באוטו.. פסאט דיזל שנת 2010.
האוטו היה אצל המכונאי והוא תיקן את הבעיה אך לדעתי דורש סכום גבוה מדיי..1700 שקל.
הוא אומר שזה בעיה להשיג חיישן כזה.
מישהו יודע על איזה חיישן מדובר בדיוק זה חיישן שיושב ממש על הטורבו. אם מישהו מכיג ויכול להביא לי מקט זה יעזור.
הדגם מנוע זה cba