Jump to content

daniel_306

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי daniel_306

  1. יש לי קומפוננט של רוקפורד, סאב של רוקפורד ומגבר של CERVIN VEGA עכשיו יש לי בעיה שבווליום גבוה המערכת כאילו מתנתקת.. פשוט המוזיקה מפסיקה להתנגן ושומעים ככה בשקט לפעמים מתחיל להתנגן מוקטע באיזשהו צד מהרמקולים ומפסיק אחרי שניה או שתיים ועושה איזשהם רעשים מוזרים עכשיו יכול להיות שזה בגלל שהמגבר שלי 600W והסאב 1,200W ? זה הדבר היחידי שבא לי לראש אבל אם כבר אז זה פשוט היה מנתק את הסאב אבל לא גם את הקומפוננט לא? תגידו את דעתכם אני צריך עזרה לדעת מה הבעיה ולמה זה תודה רבה לעוזרים !!!
×
×
  • תוכן חדש...