Jump to content

Igal Tsiba

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Igal Tsiba

  1. כמו שכבר אמרו פה - יש צורך בחריטת צלחות. הרפידה/דסקית יושבת על הצלחת וכאשר אתה בולם היא מתהדקת על הצלחת מה שקורה אצלך זה הצלחות מעט התעוותו ופשוט חורטים אותם במכונה מיוחד שמורידה שכבה דקה מהצלחת על מנת שתהיה ישרה. לא סיפור רציני אבל עדיף לטפל בזה.
×
×
  • תוכן חדש...