שלום חברים לא מזמן קניתי דייהטסו טריוס שנת 2007 המזגן ברכב מקרר אבל לא במידה מספקת וגם לא מוציא אוויר חזק כמו שצריך..
לרב אין פילטר זגן רק מפוח ואותו ניקיתי עם זאת בדקת את המדחס והוא עובד כמו שצריך וגם כמות הגז במזגן תקינה..
למישהוו יש השערה מה יכולה להיות בעיה?