Jump to content

נתי1987

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נתי1987

  1. אני מחפש מתקין להתקנה של מערכת לאוטו באזור מרכז ראשון לציון. אחרי המלצות של חברי פורום על ישראל לוי פניתי אליו וקבענו,אני ממתין לו שבועיים ובסוף הבריז לי (לא טרח לחזור למרות שהזכרתי לו). האם יש משהו טוב אחר שהחברים יכולים להמליץ? התקנה של 2 מגברים ו2 קומפוננטים?
×
×
  • תוכן חדש...