אהלן,
יש לי הצעה לשברולט ספארק, שנת 2013, יד ראשונה מליסינג, 38,000 ק"מ.
הרכב מדגם LT, מנוע 1,200 סמ"ק, גיר ידני.
הרכב מגיע עם אחריות יצרן עד ל- 10/16, ועוד שנתיים אחריות מAvis.
המחיר - 39,000 ש"ח
המחירון - 44,500 ש"ח... המשוקלל לפי יד2 42,000ש"ח.
- עד כמה העסקה משתלמת?
- האם הרכב מוצלח? חשוב לי שהרכב יהיה חסכוני (אני סטודנט).
תודה