בנסיעה העברת ההילוכים מתבצעת בגמגום מידי פעם.
השבוע תוך כדי נסיעה הרכב בקושי העביר הילוכים והפסיק לנסוע קדימה.
בנסיעה לאחור לא הייתה בעיה.
כיביתי את הרכב והדלקתי - הכל הסתדר. הרכב המשיך בנסיעה רגיל לחלוטין.
האם הבעיה בגיר, במצמדים ( הוחלפו פעמיים במסגרת האחריות! ) או בעיה חשמלית?
הרכב כרגע במוסך מורשה ומחכים לתשובה על המשך ההתנהלות.