Jump to content

Koby Parnass

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Koby Parnass

  1. בנסיעה העברת ההילוכים מתבצעת בגמגום מידי פעם. השבוע תוך כדי נסיעה הרכב בקושי העביר הילוכים והפסיק לנסוע קדימה. בנסיעה לאחור לא הייתה בעיה. כיביתי את הרכב והדלקתי - הכל הסתדר. הרכב המשיך בנסיעה רגיל לחלוטין. האם הבעיה בגיר, במצמדים ( הוחלפו פעמיים במסגרת האחריות! ) או בעיה חשמלית? הרכב כרגע במוסך מורשה ומחכים לתשובה על המשך ההתנהלות.
  2. בשנת 2011 ההורים של אשתי קנו בליסינג שברולט קרוז דגם 2011 מחברת שלמה SIXT . הרכב עבר עד היום רק - 22,500 ק"מ ! בטסט האחרון במרץ 2015 הופיעה תקלה במחשב שהייתה נעלמת לזמן קצר בעת כיבוי הרכב והדלקתו מחדש. מדובר בתקלה במחשב הגיר ! לאחר בירורים רבים שעשינו ושיחות עם בעלי שברולט קרוז משנת 2011 ואילך התברר שלכמעט כולם התקלקל מחשב הגיר במהלך הזמן הקצר שהרכב ברשותם. בבדיקה ברשתות החברתיות המספר אפילו עלה ! בשיחה עם נציגי החברה הם פשוט נמסים להתכחש לעובדות ולהתעלם למרות שהם מודעים לבעיה ! ניתן לראות סקרים באינטרנט המוכיחים מעל לכל ספק בעיות זהות לחלוטין לכל הרכבים במחשב הגיר ! בניסיון לפתור את הבעיה נאמר לנו יותר מפעם אחת שיש להחליף את הגיר העלות היא עצומה ומיותרת ויש כאן ניסיון להטעות את הלקוחות ניתן להחליף רק את מחשב הגיר ללא צורך להחליף את הגיר מסקנה זאת נאמרה לאחר בדיקה בלא מעט מוסכים ומכונאים שתחום התמחותם גירים בלבד ! ביום חמישי האחרון שוחחתי עם נציגי החברה יותר נכון עם מנהל השרות בראשון לציון של חברת UMI וכל מה שהוא הסכים לעשות עבורנו זאת הנחה בעלויות ויותר נכון לומר " אנחה " ! לכל המעונינים לרכוש שברולט קרוז תחשבו טוב לפני ביצוע הרכישה הנציגים בחברה בארץ והחברה עצמה לא מוכנים להודות בתקלות ידועות להם מראש ! השאלה היא רק מתי התקלה תצוץ ! אצלנו התקלה הופיעה מיד עם סיום האחריות ישנם רכבים בהם התקלה הופיעה זמן קצר לאחר הקנייה ולחברה נוח מאוד להתעלם מכך ! אם תיכנסו למונח שברולט קרוז - גירים באינטרנט תוכלו לקרוא באתר החברה ובסקרים על בעיית המחשב הידועה להם מזמן !!!!
×
×
  • תוכן חדש...