Jump to content

xon

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של xon

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מישהו יודע אולי ?
  2. שלום לכולם, מישהו שבר לי את הפלסטיק הבלינקר במראת צד הנהג.- קורולה 2013- המראה ושאר הפלסטיקים תקינים. ניסיתי לחפש באי ביי, אמזון, אלי אקספס, ללא הצלחה. האם תוכלו לכוון אותי ? תודה, XON
×
×
  • תוכן חדש...