Jump to content

S34TLEON

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי S34TLEON

  1. מכל מה שרשמתי החלטת להתעסק בטפל חחחחח מה זה משנה לך אם זה משתמש עם הודעה אחת או עם 20 הודעות כמו שהיה לי?
  2. אהלן חברה אני לא חדש פה אבל המשתמש הקודם שלי.. שכחתי את הסיסמא שלו.. אני בחיפושים אחרי סיאט לאון FR שנת 2014 מצאתי מישהו, בעל חברה, נשמע אחלה על הנייר. הרכב שיש לו הוא עם 22 אלף קילומטר, עלה ביוני 14' לכביש, לא עשה תאונות חוץ משריטה בטמבון, הוא טוען שהאוטו טופל במוסך מורשה (כולל טיפול 15 אלף שעשה בצ'מפיון), האוטו יד1 *הוא שלח לי תמונות וזה נראה משהו מזערי, שטיפול צבע שהוא עשה פטר את הבעיה הבן אדם נשמע אמין, אמר שאין לו בעיה לקחת את האוטו איתי לכל מקום שאני רוצה לעשות בדיקה + לצ'מפיון מוטורס לבדוק הסטוריה. הוא זורם על כל בדיקה שאני רוצה לעשות. הוא בנוסף הציע לי לקחת את הרשיון רכב לצ'מפיון מוטורס ושהם יוציאו לי פרטים על הרכב וכל מה שאני צריך. שאלתי אותו למה הוא רוצה למכור את האוטו ואמר שהוא רוצה להתחדש באוטו חדש יותר. אני מבקש ייעוץ לגבי: 1. דברים מחשידים שיכולים לעלות? עד עכשיו הכל "too good to be true". מה אני צריך לשאול? פספתי משהו? 2. לאיזה מוסך אני אמור ללכת בחיפה, מוסך אמין שיעשה את הבדיקה בשבילי? 3. כמה נהוג לשלם על אוטו כזה? מחיר מחירון? פחות ממחיר מחירון?
×
×
  • תוכן חדש...