Jump to content

אודיברק

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של אודיברק

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה. לא ידעתי את מגבלת הנגרר למכוניות הקטנות. זה חשוב לדעת.
  2. איתמר, כתבתי בפרוש - "מוכן להתפשר על ביצועים וכח". תודה על התגובה.
  3. מחפש רכב קטן, חסכוני בתקציב של עד 35K. לרכב שתי מטרות : 1. להסיע אותי ושלושה ילדים. נסיעות קצרות בדרך כלל. 2. לחבר לו נגרר קטן מאחורה שישמש להובלה של פריטים הקשורים לעבודה שלי (עד 350 ק"ג). לא מעוניין בהרבה הוצאות. לא דלק, לא מוסך. מכונית חסכונית ואמינה ומוכן להתפשר על ביצועים וכח. תודה רבה מראש על ייעוץ.
×
×
  • תוכן חדש...