שלום חברים,
אני ואישתי מתכננים לקנות רכב משומש.
הסכום שאותו אנחנו עומדים להשקיע עומד בין 15000-35000.
אני טוען שכדאי לקנות רכב פחות טוב (מאיזור שנת 2005) ואישתי טוענת שאין לה כוח למוסכים ועדיף לקנות רכב איכותי יותר ולא להיות בסכנה של איבוד המנוע או חלק יקר אחר כל הזמן.
איפה לדעתכם עומד האיזון בין הרצון לקנות רכב זול, לבין הרצון לקנות רכב אמין?
מי צודק?
האם ייתכן שאשתי טועה לראשונה בחייה?
תודה מראש.