יש לי מערכת מולטימדיה, המחווטת בליפוף ע"ג החיווט המקורי של הרכב, חיברתי את המולטי במקביל לרדיו המקורי של הרכב (בחצי סוויטש, מנוע כבוי, סברתי שכשהרדיו כבוי, הוא צורך מעט חשמל), אך העסק הזה עבד כמה שניות, וככל הנראה עקב עומס, נהיה קצר, מה שגרם שרוב הדברים המופעלים ע"י המצבר, לא פועלים כשהמנוע כבוי, בכללם: נעילת דלתות מרכזית (שלט), תאורה בפתיחת הדלת, תאורת לוח שעונים, כל אלו פועלים אמנם כשהמנוע עובד, חוץ מהרדיו שלא עובד גם במנוע דולק.
היכן שורש הבעיה ומה תוכלו להציע כפתרון?