היי לכולם
אני צריך רכב עירוני שישמש גם לנסיעות ארוכות מדי פעם( אילת)
בתקציב של 30 אלף
בעיקר מה שחשוב זה אמינות וצריכת דלק.
עדיפות להצבק
יש לי אפשרות לרכוש פיג'ו 308 שנת 2009 88K קילומטר
יד 2- ראשונה הייתה ליסינג וכרגע בבעלות פרטית מזה 3 שנים
בעלי הרכב חברי משפחה לכן אני יודע שמטופל כהלכה.
אשמח ללקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל
או המלצות לרכב מתאים בתקציב.
תודה
עומר