Jump to content

Meni Edri

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Meni Edri

  1. תודה רבה על המענה, מישהו יודע במה זה כרוך? האם זאת פרוצדורה ארוכה ומייגעת?
  2. שניה לפני קניית רכב, הרכב יובא לארץ בייבוא אישי בשנת 2008, ברישיון הרכב רשום שהרכב 4X4 בפועל 2X4 עד כמה הטעות הזאת חמורה ומה הפרוצדורה לתיקון הטעות?, אני צריך לדאוג? תודה רבה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...