טוב , חברים, קודם כל הרשו לי להודות לכם מקרב לב על שהצלתם גם אותי מליפול לידיו של ה"דוקטור היווני".
כנראה שזורבה המכונה דוקטור כריסטיאן אלכסנדר מכה שנית עם הסובארו שניסה למכור קודם לADIR.
אני לא הראשון ובטח לא האחרון, ומי ידע כמה מחפשים את הכסף שלהם עכשיו.
הנורה האדומה נדלקה לי כשהוא התעלם משאלותיי לגבי תאריך הטסט ולגבי איסור ייבוא רכב מעל שנתיים.
אבל אני מודה, הייתי קרוב.