שלום,
כשאני באמצע נהיגה ואני פונה ימינה ודווקא ימינה ולא שמאלה ואני נותן גז בזמן הסיבוב אז יש רעשים חזקים, קשה לי קצת להגדיר את הרעש אבל זה נשמע לא טוב בכלל...
יש למישהו רעיון מה זה יכול ליהיות?
תודה.
שלום,
אני מתלבט בין הרכבים הנ"ל שהם בערך באותו מחיר ובאותו מצב 150K קילומטר פחות או יותר.
יש לי שלושה כיסאות ילדים מאחורה ובכללי מבחינת אמינות, ביצועים,טיפולים וצריכת דלק.
תודה לעוזרים.