Jump to content

Гриша Х.

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Гриша Х.

  1. שלום התקנתי מערכת גז להונדה סיוויק 2011. בנסיעה ארוכה ראשונה שם לב שמפלס בנזין במחוון יורד. אחרי 400 ק"מ ירד כחצי מיכל בנזין. הייתי בטוח שיש צריכת בנזין מסוימת ופתאום תו"כ נסיעה המפלס עלה חזרה לאט לאט לערך המקורי. מה זה יכול להיות?
×
×
  • תוכן חדש...