Jump to content

dkaro

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של dkaro

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה. יש לך מושג האם הפיתרון בקישור ששמתי אכן רלוונטי?
  2. היי, קניתי את הרכב לפני כשנה וחצי, והייתה לי בעיה בקיץ הקודם שחזרה גם עכשיו עם הימים החמים. כאשר הרכב עומד זמן מה בחום תחת השמש, כשמניעים את הרכב ההגה קשיח ונעול כזה, ויש גם נורה שדולקת עם הסימן של ההגה. הפיתרון במקרה כזה הוא או לנהוג עם הגה ממש קשיח, שזה גם ממש לא נח וגם ממש מסוכן, או לכבות ולהניע את הרכב שוב ושוב עד שבאופן די ראנדומלי פתאום באחת ההנעות ההגה משתחרר. האם אתם מכירים את הבעיה? מה יכול להיות הפיתרון? ניסיתי ללכת למוסך שעשה בדיקות במחשב וניסה לסדר את זה, אך זה לא עזר והבעיה חזרה. הוא המליץ לי ללכת למוסך מורשה של דייהטסו. כרגע לפני שאני הולך להוציא מאות שקלים רק בשביל לבדוק את הבעיה, אני שואל פה לראות אם מישהו יודע לכוון. עריכה: מצאתי גם את זה. דיברתי איתו טלפונית, הוא דורש סה"כ על הטיפול 900 שקל. האם נשמע לכם סביר (גם מבחינת המחיר וגם מבחינת זה שזה אכן בכלל יפתור את הבעיה)? תודה ! נ.ב. ההבנה שלי ברכבים שואפת לאפס.
×
×
  • תוכן חדש...