Jump to content

haya2015

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של haya2015

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום , אני חייבת לשתף בחוויה שעברתי במרכז שירות זה . לאחר שהפורד שלי עברה טיפול במוסך שאינו מורשה היה צורך בקוד לרדיו . במוסן הפנו אותי למרכז השירות על מנת שאוכל לקבל את הקוד ואמרו שזה עניין קטן . נסעתי לסניף בחדרה נכנסתי ופניתי שם לאחד המנהלים /בעלים וביקשתי את קוד הרדיו הוא מיד אמר לי אין בעיה אבל זה יעלה לך 100 ש"ח . אמרתי לו קוד לרדיו עולה 100 ש"ח ??? אמר כן ובזה הסתיימה השיחה . נסעתי למקום עבודתי אי שם בשרון פניתי למרכז פורד בעיר בלי לשאול אותי מה, מי , מו מיד שאלו מה מספר הרכב שלי ונתנו לי את הקוד לרדיו, השיחה ערכה בדיוק 2 שניות ! לא דקות ! מה שאני רוצה להבין זה האם זה אכן סביר לדרוש סכום כזה על משהו שהוא באמת כלום ? האם זה חוקי ? לדעתי זה ממש
×
×
  • תוכן חדש...