שלום ,
אני חייבת לשתף בחוויה שעברתי במרכז שירות זה .
לאחר שהפורד שלי עברה טיפול במוסך שאינו מורשה היה צורך בקוד לרדיו .
במוסן הפנו אותי למרכז השירות על מנת שאוכל לקבל את הקוד ואמרו שזה עניין קטן .
נסעתי לסניף בחדרה נכנסתי ופניתי שם לאחד המנהלים /בעלים וביקשתי את קוד הרדיו
הוא מיד אמר לי אין בעיה אבל זה יעלה לך 100 ש"ח .
אמרתי לו קוד לרדיו עולה 100 ש"ח ??? אמר כן ובזה הסתיימה השיחה .
נסעתי למקום עבודתי אי שם בשרון פניתי למרכז פורד בעיר בלי לשאול אותי מה, מי , מו
מיד שאלו מה מספר הרכב שלי ונתנו לי את הקוד לרדיו, השיחה ערכה בדיוק 2 שניות ! לא דקות !
מה שאני רוצה להבין זה האם זה אכן סביר לדרוש סכום כזה על משהו שהוא באמת כלום ? האם זה חוקי ?
לדעתי זה ממש