תודה על המענה. לא נדלקת נורה, והרכב לא נכנס למצב חירום. בשטח מישורי (או בעליות מתונות) הרכב נוסע כרגיל. כבר כתבתי שהאינג'קטורים נבדקו ונמצאו תקינים. האם במוסך שלכם תדעו לזהות ולטפל בבעיה גם אם זו בעיה בטורבו? אני צריך לבדוק שוב לגבי העישון, אבל אם העישון מופיע לאחר עזיבת הדוושה מה זה אומר?