Jump to content

y.m

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי y.m

  1. תודה תודה תודה !!!!!! כמעט גם אנחנו נפלנו קורבן....הסיפור מאוד דומה וחוזר על עצמו השבוע התפרסמה מודעה על קיה סורנטו 2011 עם מעט קילומטרים, התחלנו מגעים והסיפור...... אותה גברת בשינוי אדרת הפעם השם היה ג'ואן וויז , שעבד כאן בחברת דור אנרגיה ועזב את הארץ עם המכונית לפינלנד , כי קיבל עבודה טובה יותר על אסדת קידוח. כיוון שהוא עסוק מאוד בעבודתו החדשה הוא מינה חברה שתעשה לו את שירות המכירה וההובלה...וכו'. שוב הכל משולם, והבטחה שנקבל את המכונית לבדיקה ליומיים.. כמעט התפתינו...ביקשתי לבצע ערבות בנקאית בתנאים של הבנק בישראל והתשובה הייתה שהם לא עובדים כך ואין לנו מה לדאוג כי הכסף נשמר בנאמנות והם חברה וותיקה וידועה ... חיפשתי באינטרנט והגעתי לפורום הזה, וגיליתי שזו תרמית... בזכותכם ניצלתי מהעקיצה הזו חבל שאין לזה יותר פרסום
×
×
  • תוכן חדש...