Jump to content

Roy Shalom

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Roy Shalom

  1. שלום חברים אני מעוניין לקנות רכב ראשון עד 50 אלף משומש לא חשוב אם ידני או אוטומט .. שלא יזלול הרבה דלק ושלא יראה הרבה מוסך .. שיהיה עליו קצת פוזה (; עדיין אני לא רוצה לנהוג על יאריס.. שיהיה לו נוכחות.. תודה
×
×
  • תוכן חדש...