Jump to content

Elish

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של Elish

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בעצם שאלה נוספת: מדוע ה I30 סטיישן זולה יותר מה לא סטיישן?
  2. תודה.
  3. תודה יואב. באחת הסוכנויות אמרו לי שיונדאי וקיא זה אותו הדבר. האם ידוע לך שזה נכון ובכל זאת מדובר בשני יצרנים שונים אז איזה מהם עדיף?
  4. שלום לכולם, גם אני מתעניין ברכישת יונדאי I30. אני גר בהרי ירושלים והאוטו יידרש לעליות ולירידות מידי יום. האם עדיף לי נפח 1600 או 2000? האם זהו אוטו אמין? והאם כדאי לי לרכוש משנתון 2011?
×
×
  • תוכן חדש...