Jump to content

אוריה אחרק

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אוריה אחרק

  1. שלום לכולם. בחיפושיי אחר רכב חסכוני, בטווח של עד ה-30K, אמין, מצאתי מס' מציאות, בין השאר את המרצדס C CLASS. מדובר ברכב 2000-2200 סמ"ק, מנוע דיזל או דיזל טורבו, מאובזר היטב וגם חסכוני. העניין הוא הקילומטראז'. רובן היו מוניות בעבר, ולכן מגיעות עם מעל 450K ק"מ. עד כמה זה משמעותי? האם לא שווה לקנות רכב כזה כיוון שהוא אמין וחסכוני ולקחת את הסיכון עם הקילומטראז'? בנוסף - האם אתם מכירים עוד יתרונות וחסרונות של הרכב הזה שכדאי להתחשב בהם? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...