Jump to content

leeoze

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי leeoze

  1. היי, יש לי קורולה 2006, במקור רכשתי מליסינג. נעילה מרכזית על שלט ללא אזעקה. לאחרונה השלט לא פותח ונועל את הרכב. יש בטריה והשלט בסדר. ניסיתי לקודד שלט אחר אבל לא מצליח להיכנס למצב תיכנות (כל הפרוצדורה של פתיחה וסגירה של הדלת למי שמכיר) וזה לא מצליח. מה שמוביל אותי לחשוב שאולי הרסיבר של הנעילה ברכב תקול. ניסיתי לחפש את המיקום שלו ולא מוצא אותו. יש למישהו רעיון או הסבר איפה זה יושב? אני יודע שהיה אמור להיות מאחורה ברכב מעלה מושב הנוסעים בצידו הימני של הרכב. ואין שם...
×
×
  • תוכן חדש...