יש לי הונדה סיוויק שנת 1992, עם 222,000 אלף קילומטרז'
אני עוקב אחרי הטיפולים, מכנית הכול הוחלף רק ראש מנוע לא תקין. האוטו שמור ומבחינה קוסמטית האוטו מעולה.
לא מומלץ לתקן ראש מנוע של ההונדה הזאת כי המנוע עשוי מהלומיניום לכן אחוזי הצלחה של השיפוץ נמוך.
אז החלטתי להחליף לו מנוע. המנוע החדש שנת 1999, נסע 80 אלף קילומטרז' מיבוא. המנוע יוצא לי 4,400 ש"ח.
או שאני עכשיו מוכר את האוטו ב, 2000\2500 ומוסיף 5 אלף וקונה רכב חדש.
מה אתם ממליצים?