Jump to content

Jordan_K

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Jordan_K

  1. תוודה אחי
  2. יש לי שברולט אופטרה 2008 עם טסות ואני מחפש גאנטים 4 ברגים ושואלים אותי מה המרווח ברגים ולא מצאתי במפרט רכב מישהו יודע אולי ?
×
×
  • תוכן חדש...