Jump to content

muni

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של muni

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. משה שלום, אני מבין ממך כי הינך מטופל על ידי מנשה במרכז שירותך המכוון באילת. אני בטוח שהינך מקבל את השירות הטוב ביותר. הדרך הנכונה ביותר היא להמשיך את הטיפול מול מנשה והוא יוכל לפנות לגורמים הרלונטיים בחברה ולתת לך מענה לכל צרכיך. בברכת חג שמח! דב סעדיה מנהל אולם תצוגה טל': 09-7882575 נייד: 052-4047784 פקס: 09-7418631 אי מייל: [email protected] From: moshe eilat [mailto:[email protected]] Sent: Tuesday, March 17, 2015 5:01 PM To: Dov Saadia Subject: ‫נשלח מ- דואר של Windows היום 06/04/2015 עדיין לא נפתרו בעיות אלה כמו כן הייתי במוסך המכוון באילת אצל מנשה כדי לברר תקלות אלה ביום רביעי 18 במרץ 2015 באותה הזדמנות מנשה בדק לי את מדיד השמן ואינדקציה הראתה שהמדיד של השמן היה על מנימום אינדקציה המראה שחסר שמן במנוע ב4000 קמ והוסיפו קג שמן ומנשה אמר לי להיות במעקב לבדוק כל הזמן את מדיד השמן ולחזור אליו אם יחסר היום 06/04/15 חזרתי למוסך עם מד אוץ 5800 כשחסר יותר מרבע קג לחחר נסיעה של 1800 קמ לא נעשה דבר מנשה אמר להמשיך להיות במעקב ולחזור אם ייחסר עוד שמן יישנה בעיה במנוע שהוא שורף שמן תחליפו לי את האוטו לרכב תקין שעליו שילמתי במלואו פנייה זו מופנית לדב סעדיה סוכנות רנו רעננה למנשה מוסך המכוון באילת לבני קופר מנהל אזור דרום רנו למנכ"ל רנו ואו קרסו מוטורס ולבעליה של קרסו מוטורס.
  2. בתאריך 12.01.15 רכשתי רנו קליאו אוט' דגם קולקשיין בצבע לבן בסוכנות רנו ברעננה אצל דב סעדיה. קיבלתי את הרכב בתאריך 29.01.15 ביום הראשון שקיבלתי רכב חדש מודל 2015 התגלו כמה תקלות חיישני רוורס לא תקינים אשר נאלצתי להחליפם באילת ותקלות נוספות במערכת המולטימדיה שלא קיבלתי עליהם פתרון עד ליום זה למרות שהודעתי מספר פעמים לדב על התקלה גם בעל פה וגם בכתב עלה הבעיה כמו כן לפני יומיים התחילו רעשים מאחור רעשים קבועים ומטרידים דבר שלא אמור לקרות לרכב חדש שבשימוש חודש וחצי נגרם לי עוגמת נפש ודאגה אני לא אמור לעבור את כל התקלות האלה וההתעסקות והאנרגיה שאני מוציא על זה קיבלתי רכב עם פגם בייצור לכן אבקש להחליפו ברכב תקין ולקבל תמורה לכספי אבקש ליצור עימי קשר בהקדם לפתרון בעיה בתאריך 12.01.15 רכשתי רנו קליאו אוט' דגם קולקשיין בצבע לבן בסוכנות רנו ברעננה אצל דב סעדיה. קיבלתי את הרכב בתאריך 29.01.15 ביום הראשון שקיבלתי רכב חדש מודל 2015 התגלו כמה תקלות חיישני רוורס לא תקינים אשר נאלצתי להחליפם באילת ותקלות נוספות במערכת המולטימדיה שלא קיבלתי עליהם פתרון עד ליום זה למרות שהודעתי מספר פעמים לדב על התקלה גם בעל פה וגם בכתב עלה הבעיה כמו כן לפני יומיים התחילו רעשים מאחור רעשים קבועים ומטרידים דבר שלא אמור לקרות לרכב חדש שבשימוש חודש וחצי נגרם לי עוגמת נפש ודאגה אני לא אמור לעבור את כל התקלות האלה וההתעסקות והאנרגיה שאני מוציא על זה קיבלתי רכב עם פגם בייצור לכן אבקש להחליפו ברכב תקין ולקבל תמורה לכספי אבקש ליצור עימי קשר בהקדם לפתרון בעיה זו מייל זה מופנה לסוכנות רנו ברעננה בניהולו של דב סעדיה לשרות לקוחות קרסו לחברת קרסו מוטורס ולמנכ"ל קרסו איציק וייץ
×
×
  • תוכן חדש...