שלום חברים אני מתגייס בקרוב מאד
ומוכר את הבימבה שלי
דיהו מאטיס
שחור
מודל 2001 טסט עד סוף 2015
מכאני מצויין
לרכב יש גלגלי מגנזיום
מנוע 800
ידני
חסכוני מאד מאד ( באמת )
ושמורה לשנתון.
נוסעת מצויין
מחיר לבוא לקחת 4300 שח
דברים שיש לסדר ( לא דחוף )
מזגן
לצבוע דלת אחורית שמאל .
צירפתי תמונות
מחיר של אופניים חשמליים..
גר בעמק יזרעאל
0549502404 יגן
0504447320 אבא שלי