שלום לכולם
קניתי לאחרונה רנו קנגו 2006 טורבו דיזל, הבחור שמכר לי אמר שהכל פיקס באוטו ולתומי האמנתי לו. אחרי הקנייה התברר לי שהמצב ממש לא ככה וכבר הוצאתי סכום נכבד של כסף על תיקונים.
יש עדין דבר אחד קריטי והוא שאין פלאג מחובר לחיישן זרימת אוויר. מסתבר שהתעסקו שם עם כל החוטים באוטו ופירקו שם את הצמה, המכונאי שאני הולך אליו לא הצליח למצוא את הפלאג ולא את החוטים שלו. כאילו חתכו אותו מסיבה כלשהי. בעקרון ההשפעה על האוטו לא מורגשת מבחינת סחיבה אבל כן מורגשת אחרי נסיעה שהמנוע חם, ויכולה לגרום לכך שאני לא יכול להניע אם המנוע חם. קרה לי כבר פעם אחת שהייתי צריך לחכות איזה חצי שעה עד שהנעתי שוב.
אז שני דברים חשוב לי לדעת :
- אם למישהו היה ניסיון עם חיישן זרימת אוויר ויכול לשתף מהידע שלו ?
- אם מישהו מכיר חשמלאי רכב או מוסך שמתמחה ברנו ובקנגו בפרט? מישהו שלא יפחד להתחיל להתעסק שם עם החוטים.
תודה רבה לכל מי שעוזר
אוראל