היי,
יש לי סוזוקי איגניס 2005, בגלל רעידות מטורפות הרכב נבדק ושני תושבות שלו הרוסות
רכשתי תושבות - מנוע וגיר תוצרת טייוואן
באתי למוסך והמוסכניק ערער אותי ואמר שתוצרת קוריאה יותר טובות והן המקוריות לרכב הזה (?) וכמעט אין הבדל במחיר (הוא רוצה שאקנה אצלו)
באמת יש הבדל בין התוצרות?
תודה מראש למשיבים.