Jump to content

shayak

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shayak

  1. שלום, הגומי סביב ידית ההילוכים התפורר לחלוטין (מצ"ב תמונה). האם אפשר לקנות רק את הגומי? איפה? ניתן להחליף לבד? אם לא - מה צריכה להיות עלות ההחלפה? ואיפה? תודה, יום עצמאות שמח. שי.
  2. שלום, פולו אוטומטית שנת 2001. תופעה שהחלה לאחרונה: לעיתים בעת עצירה מלאה הרכב כאילו "נתקע" בהילוך סרק (ידית ההילוכים נמצאת במצב D) ורק לחיצה על דוושת הגז משחררת אותו. הדבר קורה בתדירות נמוכה גם כשהאוטו קר (בתחילת נסיעה) וגם כשהרכב במהלך נסיעה ממושכת. עם הלחיצה על דוושת הגז מרגישים כמו חבטה ברכב (כאילו מישהו נכנס ברכב מאחור) והרכב "משתחרר" ומתחיל בנסיעה. רעיונות? תודה, שי.
×
×
  • תוכן חדש...