שלום לכולם
התקציב שלי הוא עד 45k.רוב נסיעות בעיר בערך פעמיים בשבוע נסיעות ארוכות.אני יודע ששתי הרכבים שונים בסגמנטים שלהם.(אני לא חייב רכב משפחתי גם רכב קטן מספיק לי ).מה שחשוב לי זה אמינות,מחירי חלפים/טיפולים.
בקרוז התלהבתי מאוד מהמראה והאיבזור והבנתי שהמנוע החדש עם 124 כ''ס הרבה יותר טוב מהקודם. על האיביזה נהגתי וממש אהבתי את הכוח שיש לה והבנתי שהיא מאוד חסכונית בדלק
תודה לכולם