Jump to content

MaD-d0g

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של MaD-d0g

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. הממ.. מה זה חיתוך HP ? אני לא מתכנן להביא סאב. לדעתי זה כבר מוגזם. אני רוצה לגמור עם הסיפור הזה בכמה שיותר זול, אבל לא להדפק עם ציוד דפוק. הבנתי שזוג רמקולים קדמיים וטוויטרים זה עסק לא זול. האם אני יכול להתחיל ברמקולים הנ"ל וזהו ? כאילו, בלי מגבר ובלי כלום... ואז לראות מה קורה... (כמה זה אמור לעלות לי ? (קומפוננט)) העניין הוא שזה לא הרכב שלי, אלא הרכב של אבא שלי. וגם אני חייל... חייל שלא רואה את הבית כל יום. אלו גם השיקולים שלי. ליעוצכם אשמח
  2. אוקיי... והחברה שאמרתי, איך היא ?
  3. סבבה. עכשיו אני שוקל קניית רמקולים חדשים. הציעו לי רמקולים של חברת magnat, 6930 או משהו כזה... 300 ש"ח ל 2 רמקולים אחוריים זה מחיר סביר ? איך הרמקולים והחברה ? ועוד דבר... האם כדאי להשקיע ברמקולים קדמיים ו/או טוויטרים ? באוטו סנטר הציעו לי זוג רמקולים אחוריים ללא מגבר של חברת "LDS" ב 800 ש"ח אבל אני אצטרך לקנות טוויטרים בעוד 150 ש"ח... זה לא זול. מה אתם אומרים ?
  4. שלום לכולם ברכב הישן שלי היתה לי מערכת שכללה רדיו דיסק JVC (דגם 891R אם זה מעניין מישהו) בעוצמה של 4*45. בעבר עשיתי טעות וקניתי רמקולים ב 150 שקל שכללו 2 טוויטרים, 2 רמקולים קדמים ו 2 רמקולים אובלים (אווולים ? 6*9 ! ) אחוריים. הם לא היו משהו... אפשר לומר שסיפקו... אבל בווליום מסויים המערכת פשוט כבתה. למה זה היה ? אחד המוכרים ב"אוטו סנטר" אמר לי שזה כנראה בגלל שלא היה לי מגבר... האם זה נכון או שהוא סתם רוצה לדחוף לי דברים ? דבר שני, האם כדי לשמוע חזק וטוב אני חייב לקנות מגבר או שרמקולים טובים יספיקו ? היום עשיתי סיבוב עם הרכב החדש וראיתי כמה עולים רמקולים... חשכו עיניי... תודה מראש...
×
×
  • תוכן חדש...