הממ.. מה זה חיתוך HP ?
אני לא מתכנן להביא סאב. לדעתי זה כבר מוגזם.
אני רוצה לגמור עם הסיפור הזה בכמה שיותר זול, אבל לא להדפק עם ציוד דפוק.
הבנתי שזוג רמקולים קדמיים וטוויטרים זה עסק לא זול.
האם אני יכול להתחיל ברמקולים הנ"ל וזהו ? כאילו, בלי מגבר ובלי כלום...
ואז לראות מה קורה...
(כמה זה אמור לעלות לי ? (קומפוננט))
העניין הוא שזה לא הרכב שלי, אלא הרכב של אבא שלי.
וגם אני חייל... חייל שלא רואה את הבית כל יום.
אלו גם השיקולים שלי.
ליעוצכם אשמח