Jump to content

The

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי The

  1. היי, חדש פה, סליחה מראש אם אני לא במקום, לא בכיוון או חוזר על דברים קודמים של מישהו. יש לי שורה של בעיות חשמל בסניק 2007, אכן נראה שזה חלק מהמשמעות של להיות בעלים של הדגם הזה. מדובר בעיקר באזהרות שונות שאינן נכונות מכאנית (נבדק) ועוד כמה דברים. יתרה מכך, מדובר בבעיות מעצבנות ומוכרות שקיים מידע רב באינטרנט לגבי איך לתקן אותן - בדרך כלל ענייני מחברים, קופסאות פיוזים וכיו"ב. כלומר, חשמלאי רכב שמכיר את הבעיות הללו, יוכל בקלות יחסית (ובזול!) לגשת ולסדר נקודתית את התקלות הללו. מצד שני, אם אגש למוסך מורשה, יש להניח שהם יחברו אותי למחשב, ונתחיל במסע שסופו אלפי שקלים וחלפים מקוריים שאין בהם צורך. גם חשמלאי רכב שלא מכיר את הבעיות הספציפיות הללו יבזבז זמן רב על ניסוי וטעייה, ולך דע אם ימצא בסוף פתרון. אני רוצה להדגיש,אני לא מחפש חאפר כדי לחסוך כמה גרושים, להיפך, אני מחפש בעל מקצוע אמיתי ששוחה בחומר ויודע איך לגשת לתקלות הללו לפתור אותן. איך אני ממשיך מפה? תודה עודד
×
×
  • תוכן חדש...