Jump to content

Naama Wiladu

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Naama Wiladu

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני הייתי הולכת על הקיה.הריו היא משפחתית קטנה ואמינה. בכלל הם השתפרו מאוד בשנים האחרונות. לי יש את הפיקנטו ואני מאוד מרוצה. אני חושבת גם שויזואלית הן יפות יותר.זו המכונית הנמכרת ביותר השנה, נראה לי הימור די בטוח.
×
×
  • תוכן חדש...