Jump to content

יובל 1988

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יובל 1988

  1. Off road כמובן שאני אספר לקונה עתידי מה הוחלף לא הבנת אותי כנראה. סתם עניין אותי אם זה משהו שרואים בבדיקה. מאמין שיש חלקים ברכב שרואים אם הוחלפו ויש כאלו שלא במיוחד אם מדובר ברכב חדש עד שנתיים שהחלקים שמוחלפים הם מקוריים. אם השמאי לא יחס לזה חשיבות אז זה אומר הרבה. הרי זה בן אדם שמתעסק בזה ביום יום.
  2. שלום יש לי חבר מהעבודה שמוכר את הניסן מיקרה שלו שנת 2013 עם 10 קילומטרז .הוא מוכר כי הוא נוסע לשליחות בחו"ל. וקפצתי על המציעה. השאלה שלי היא כזאת. לרכב הייתה פגיעה בכנף שמאל קדמית וקצת בפגוש מקדימה( תאונה בפקק במהירות ממש ממש אפסית) מה שהצריך להכניס את הרכב למוסך ולהפעיל את הביטוח.. המוסך החליף את כנף שמאל מקדימה בכנף מקורית. ואת הפגוש החליפו גם בפגוש מקורי. אציין שלא רואים כלום כאילו הכל חדש.. אין הבדלים בצבע אין כלום.. נראה ממש טוב כאילו לא היה כלום!! השמאי בדוח שלו לא רשם שיש ירידת ערך על ההחלפת כנף והפגוש. רק רשם שיש 1 אחוז ירידת ערך על עבודות צבע. וזהו. רשום כמובן בדוח שהוחלפו פגוש וכנף בחלקים מקוריים! השאלה שלי היא האם בבדיקת רכב לפני קנייה הבודק יכול לראות שהחליפו כנף ופגוש? או שאם עשו עבודה ממש טובה במוסך אפילו בבדיקה לא יראו את זה שהחליפו בגלל שהכנף והפגוש חלקים מקוריים? וגם כי הרכב יחסית חדש? וגם השמאי בדוח בכלל לא רשם שיש ירידת ערך ברכב על החלקים האלו. האמת לא רואים שום דבר לא רואים שינוי בפח או בצבע.. כאילו לא היה כלום! הרכב גם שמור אז נראה כאילו שהכל חדש. הבנתי גם שכנף שמאל מקדימה ופגוש מחליפים עם ברגים וזה לא משהו מולחם. ובגלל זה יש מצב שבבדיקה בכלל לא יראו שהוחלפו. (האמת אם זה חלקים מקורים ולא רואים שום דבר לא ממש מפריע לי) אבל ליידע כללי אם בעתיד ארצה למכור את הרכב שאני אדע. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.. תודה
×
×
  • תוכן חדש...