Jump to content

דור אגבאבא

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של דור אגבאבא

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. סליחה על הבורות אבל מזה יחידת ראש? הכוונה למערכת עצמה?
  2. שלום חברים אני רוצה להזמין מערכת אנדרואיד מחול לביואיק לה קרוס 2010. המערכות שם בגרסאות די חדשות כמו אנדרואיד 7.0 ומעלה. בכל המערכות בפירוט שרושם המוכר לא מופיעה השפה עברית. יש דרך במידה ואני יזמין להוסיף עברית למערכת?
  3. ואוו! איך אני יכול ליצור איתו קשר? והוא מתעסק גם בקיטים מלאים של טמבונים? או שאתה יכול להמליץ לי על מישהו אחר?
  4. שלום לכולם אני חדש בפורום אז אם משהו בהודעה שלי לא תקין בבקשה לא לנעול אותה. יש לי שברולט קאמארו 2011 ואני רוצה לשפר אותה כמו בחול מבחינת קיטים של טמבונים וגם מבחינה מכנית. השאלה שלי האיפה יש מקום כזה בארץ שמבין בדברים האלא?
×
×
  • תוכן חדש...