תודה שוב
אתמול בדקתי וראיתי שאכן זה לא שלגמרי לא עובד,
זה פשוט אור חלש מעומעם ומהבהב (מה שלי ניראה באמת יותר בעיה אולי של חיבורים ומתח).
רציתי לפרק את הפס אבל לא הייתי בטוח איך עובדים שם התופסנים ואני לא רוצה לשבור כלום.
יש שם איזה שני גומיות עגולות על החלק הפנימי של הדלת שמורידים ואז יש גישה של מברג לתוך של הדלת איפה שמחוברת המנורה. וממה שאני מצליח לראות בזווית יש שם איזה שני תופסני מתכת ניראה לי.
איך מפרקים אותה החוצה, מה הטריק שם?
לא רוצה לעשות נזק ולשבור משהו בטעות.