שלום לכולם.
התקנתי לפני כחודש מערכת ברכב:
מגבר JBL GTO805EZ
COM:MOREL DOTECH
HU:PIONEER DEH170UB
הכל עבד מעולה עד שכבר יומיים בשעה שאני מכבה את הרכב ומוציא את המפתח מהסוויצ' הטוויטר מזמזם ומצפצף למרות שהרכב כבוי- ורק שהרכב כבוי , שאני מתניע וHU כבוי זה לא עושה רעש.
תודה רבה לעוזרים, חג שמח