Jump to content

nadavsiani

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של nadavsiani

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם. התקנתי לפני כחודש מערכת ברכב: מגבר JBL GTO805EZ COM:MOREL DOTECH HU:PIONEER DEH170UB הכל עבד מעולה עד שכבר יומיים בשעה שאני מכבה את הרכב ומוציא את המפתח מהסוויצ' הטוויטר מזמזם ומצפצף למרות שהרכב כבוי- ורק שהרכב כבוי , שאני מתניע וHU כבוי זה לא עושה רעש. תודה רבה לעוזרים, חג שמח
×
×
  • תוכן חדש...