שלום לכולם,
בהמשך להודעתי הקודמת, מצאתי סיריון 2003 שעשתה 185000 קמ. מנוע 1300, כ"ס- 102
מה לדעתם המחיר אותו שווה הרכב?
אני מתלבטת האם לקחת אותו לבדיקה או לא...
מקווה שזה המקום המתאים לשאול את השאלה הזאת.
תודה לעונים,
וסופש נעים.
אהלן, אשמח לעזרה
זקוקה להמלצה על רכב קטן עם מנוע 1300 (או יותר)
בתקציב של עד 15000 גג (עדיף פחות)
יש המלצות? סוג מסויים? שנה מסויימת?
לא יודעת ככ מאיפה להתחיל.
תודה!