Jump to content

gomiriam

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gomiriam

  1. שלום לכולם, בהמשך להודעתי הקודמת, מצאתי סיריון 2003 שעשתה 185000 קמ. מנוע 1300, כ"ס- 102 מה לדעתם המחיר אותו שווה הרכב? אני מתלבטת האם לקחת אותו לבדיקה או לא... מקווה שזה המקום המתאים לשאול את השאלה הזאת. תודה לעונים, וסופש נעים.
  2. gomiriam

    אבאו- המלצות

    תודה לעונים. ארד מהרעיון.
  3. הציעו לי אבאו בדגם המפואר ב16000 לא מכירה את הדגם. מה ההמלצות לגביו? שוב תודה
  4. שמעתי שמועות לא טובות על הגטס. האם הם מדוייקות? לגבי סיריון מישהי מוכרת משנת 2001 את הדגם המפואר 1300 מנוע. האם כדאי? ובאיזה מחיר? תודה רבה!!!!
  5. אוטומט תודה
  6. אהלן, אשמח לעזרה זקוקה להמלצה על רכב קטן עם מנוע 1300 (או יותר) בתקציב של עד 15000 גג (עדיף פחות) יש המלצות? סוג מסויים? שנה מסויימת? לא יודעת ככ מאיפה להתחיל. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...