Jump to content

dimany4

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dimany4

  1. שלום לכולם. אני מחפש רכב בין 20K ל25K דרישות: אוטומט, אמין, חסכוני (נפח עד 1400), משנת 2005 ומעלה, עדיפות על רכב קטן. עשיתי רישיון לפני כ6 שנים ובפועל נהגתי פחות מחודש מלפני 3 שנם, כך שאין לי שום ניסיון וידע בתחום. בגלל זה מעדיף אוטומט. הייתי רוצה חאצ'בק (פחות ארוך, אין צורך בתא מטען גדול). רכב ישמש לנסיעות לעבודה (מראשל"צ לפ"ת) ונסיעות בעיר. בין האופציות: אופל קורסה, סקודה פאביה ,סיאט איביזה, סוזוקי איגניס, פג'ו 206. אשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים האלו וכמובן, הצעות אחרות. תודה מראש על העזרה.
×
×
  • תוכן חדש...