שלום לכולם.
אני מחפש רכב בין 20K ל25K
דרישות: אוטומט, אמין, חסכוני (נפח עד 1400), משנת 2005 ומעלה, עדיפות על רכב קטן.
עשיתי רישיון לפני כ6 שנים ובפועל נהגתי פחות מחודש מלפני 3 שנם, כך שאין לי שום ניסיון וידע בתחום. בגלל זה מעדיף אוטומט.
הייתי רוצה חאצ'בק (פחות ארוך, אין צורך בתא מטען גדול).
רכב ישמש לנסיעות לעבודה (מראשל"צ לפ"ת) ונסיעות בעיר.
בין האופציות:
אופל קורסה, סקודה פאביה ,סיאט איביזה, סוזוקי איגניס, פג'ו 206.
אשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים האלו וכמובן, הצעות אחרות.
תודה מראש על העזרה.