שלום לכולם,
לפני כמה ימים שכחתי אחד מהחלונות הקדמיים פתוח במהלך הסערה שהיתה, והרכב נרטב. את המים והחול ניקיתי אבל מאז השעונים לא עובדים(דלק, מהירות וכו׳) וגם הצג הממוחשב עושה בעיות. בנוסף גם הרדיו לא עובד.
האוטו מניע ועובד בסדר והמיזוג ואורות גם.
יש לי אלפא רומיאו ג׳ולייטה 2011.
מישהו יכול אולי לכוון אותי איפה הבעיה וכמה היא חמורה?
תודה רבה!